sunnuntai 17. elokuuta 2008

Sunnuntain syyskuvat











9 kommenttia:

Merituuli kirjoitti...

hienoja kuvia tulee uudella(kin) kameralla!

Virpi P. kirjoitti...

NÄitä kuvasarjoja jää katselemaan pitkäksi aikaa, tosi hyvin koottuja. Syksyisiä värejä, vettä ja viileää. Kaunista.

Merja kirjoitti...

Hyppysellinen ja Katriina: Mä lähdin tänään ekaa kertaa ulos kuvailemaan järkkärillä. Sää ei luvannut kauhean hyvää kun oli tosi usvaista ja harmaata. Oli kyllä tosi jännä kuvata ulkona ja ei nyt kaikki kuvat ihan huonoja ollut!

Katriina: julkaisen huomenna reseptin missä on sulta vähän inspiroitua pinkkiä;).

IreneKin kirjoitti...

Hienoja nuo kuvaneliöt, tosi kauniisti koottuja ja tunnelmallisia! Kuin valmiita postikortteja, tosi kivoja!

Merja kirjoitti...

Kiitos Irene! Mua vähän jännitti laittaa jotain muuta kuin ruokakuvia, kun tuo valokuvaus on mulla vähän tuollaista haparoivaa:D. Mietin pitkään jaksaako kukaan noita katsella, kun ruokablogeja varmaan luetaan reseptien takia.. Mä myönnän kyllä, että mä luen ruokablogeja 80% kuvien takia;)..

Anonyymi kirjoitti...

Oi kuinka kauniita kuvia,noita katselee ihan mielellään, varsinkin näin ulkosuomalaisen silmin...

Merja kirjoitti...

Kiitos Yaelian! Ajattelin juuri, että olisi hauskaa kuvata kaikkia vuodenaikoja samalla tavalla. Talvella ei kyllä taida tulla noin paljon eri värejä:D.

Anonyymi kirjoitti...

Hei, tulin minäkin moikkaamaan lehtijuttukaveria :)

Upeita kuvia olet näpsinyt!

Merja kirjoitti...

Hei vaan Maria:)! Kiitokset kuvakehuista!